Steun Luisterpunt!

U of iemand uit uw omgeving geniet dagelijks van de luister- of brailleboeken van Luisterpunt. Boeken lenen is volledig kosteloos. Dat vinden wij belangrijk.

Jaarlijks vinden meer dan 100.000 boeken hun weg naar onze lezers. Dat is een heel pak. En het aantal lezers stijgt elk jaar.

Daarnaast breidt onze samenwerking met gewone bibliotheken, met woon- en zorgcentra, en met scholen gestaag uit. Ook daar vinden meer en meer kinderen en volwassenen met een leesbeperking Daisy-boeken en Daisy-spelers.

Vanaf dit najaar zullen we onze Daisy-boeken ook via streaming en downloading aanleveren. Zo zullen onze lezers hun geliefde boeken ook via anderslezen.be en met een app op hun tablet of smartphone kunnen lezen. Dit vraagt een grote investering op het vlak van technische apparatuur en bibliotheeksoftware.

Graag wijzen wij er u op dat u onze bibliotheek kan steunen. U kunt een vrijwillige financiële bijdrage schenken om uw steun en waardering te uiten. U bepaalt zelf de grootte van uw bijdrage. U kunt uw gift overmaken op bankrekeningnummer IBAN BE39 7350 7350 0019 (BIC KREDBEBB).
Voor giften vanaf € 40 ontvangt u bovendien een fiscaal attest.
Steun ons nog vandaag!

Het bestuur en de medewerkers van Luisterpunt danken u van harte voor uw vrijwillige financiële bijdrage.

Wilt u meer weten over het principe van het duolegaat (Word-37 kBPdf-93 kB)? Bij een duolegaat wordt een erfenis verdeeld tussen een erfgenaam en een goed doel en als tegemoetkoming betaalt dat goede doel de successierechten, ja, ook die van de erfgenaam.