Groote Oorlog in Twin Visionkaarten

Minister-president Geert Bourgeois nam op 30 juli onze map met Twin Visionkaarten over WOI in ontvangst. Albert Keersmaekers, voorzitter van Luisterpunt en initiatiefnemer, stelde tevreden vast dat de minister-president heel enthousiast was. Bourgeois hoopt (met ons) dat de map zoveel mogelijk wordt verspreid bij geïnteresseerde blinden en slechtzienden, maar ook in bibliotheken en WOI-bezoekerscentra. De map werd gerealiseerd met steun van de Vlaamse overheid, waarvoor dank! De eerste oplage telt 200 exemplaren. U kunt de kaartenmap bestellen bij Luisterpunt, ze kost 60 euro. Alle informatie vindt u in dit eerdere bericht.

Op 18 september wordt de map officieel voorgesteld in het In Flanders Fields Museum in Ieper.