Corona-update (20/03/2020)

corona-update

20/03/2020

Vanuit scholen en bibliotheken kregen we de vraag of we ons aanbod tijdelijk ook kunnen openstellen voor mensen zonder leesbeperking, nu steeds meer mensen hun huis niet meer uit mogen en ook de gewone bibliotheken gesloten zijn. We begrijpen deze vraag en daarom hebben we aan de uitgevers gevraagd of we onze dienstverlening tijdelijk mogen uitbreiden.

Sommige uitgevers gaan hiermee akkoord - waarvoor dank - , andere niet. Het is voor ons technisch niet mogelijk om op korte termijn een deel van onze collectie te begrenzen voor mensen zonder leesbeperking. We kunnen ons aanbod dus helaas niet openstellen voor iedereen.

Geen leesbeperking maar toch luisterboeken lezen? Iedereen Leest zet de alternatieven op een rijtje. Bedankt Iedereen Leest!