Music for Luisterpunt!

Doe mee aan de warmste week van het jaar

Terwijl het buiten donkerder wordt en frisser, zitten wij met onze gedachten al bij de warmste week van het jaar… Neen, geen vakantie richting Ibiza, wél de jaarlijkse editie van Music for Life!

Vorig jaar genoten wij van een aantal hartverwarmende initiatieven ten voordele van Luisterpunt. Zo verkochten de ergotherapeuten van woonzorgcentrum Hof van Egmont kerstrozen en truffels en installeerde het Instituut Heilig Hart een kerstkraampje voor toegankelijke boeken. De leerlingen van BSBO Groenlaar verkochten dan weer 350 zelfgemaakte kerstballen! En laten we de journalisten van de VRT-radionieuwsdienst niet vergeten met hun prachtige voorleesbeurten. Zovele mooie initiatieven hebben Luisterpunt toen gesteund. Ze kregen een warm plaatsje in ons hart!

Krijgt Luisterpunt ook dit jaar een financieel duwtje in de rug via Music for Life? Het ligt in jouw handen.

Hoe ga je te werk?
Laat je fantasie de vrije loop en bedenk een leuke actie waarmee je geld kan inzamelen tussen 23 november en 24 december. Draai een zondag mee bij je lokale bakker, verkoop die 4 gloednieuwe jurken die al ettelijke jaren ongedragen in je kleerkast hangen of ga je favoriete gedichten met de nodige dramatiek voordragen in de dichtstbijzijnde winkelstraat… Hoe gekker hoe liever!

Laat Studio Brussel weten dat je een actie op poten zet voor Luisterpuntbibliotheek via http://musicforlife.stubru.be/. Je ontvangt van hen een officieel actienummer en certificaat. Tijdens de warmste week van 18 t/m 24 december stort je het ingezamelde geld aan de Koning Boudewijnstichting. Zij zorgen dat het geld veilig bij Luisterpunt terecht komt. De nodige gegevens om te kunnen storten ontvang je van Studio Brussel.* In ruil voor je bijdrage mag je je favoriete plaat aanvragen bij Studio Brussel.

Uiteraard zijn wij erg benieuwd naar de actie die jij voor ons onderneemt! Laat het ons weten via Facebook of via e-mail. Wij zullen je actie mee promoten, wees daar maar zeker van!

Veel succes en alvast duizendmaal dank!
De medewerkers van Luisterpuntbibliotheek

*Let wel: voor het geld dat gestort wordt voor Music for Life kunnen de Koning Boudewijnstichting, StuBru of Luisterpunt geen fiscaal attest afleveren.
Je kan Luisterpunt ook nog steeds gewoon steunen door rechtstreeks een gift te storten. Voor giften vanaf 40 euro kunnen wij je een fiscaal attest bezorgen.
IBAN BE39 7350 7350 0019 (BIC KREDBEBB)